گروه معماری داتیس

طراحی دکوراسیون ویلای لوکس

طراحی داخلی ویلا طیف گوناگونی از عناصر و مؤلفه‌ها از قبیل فرم، نور، رنگ، بافت، کف، سقف، دیوار، عناصر کارکردی و تزیینی و مبلمان را در برمی‌گیرد. این عناصر ابزارهای کار طراح هستند که همگی باید بطور هماهنگ و متناسب در یک طرح مرتبط و خوشایند قرار گیرند.

طراحی داخلی، ویلا را از یکنواختی خارج می‌کند و به آن روح می‌بخشد و باعث می‌شود بیننده علاوه بر لذت از محوطه و نمای ویلا، داخل منزل هم برایش دلنشین و آرامش بخش باشد. ویلای شما چه کوچک باشد چه بزرگ به طراحی داخلی نیاز دارید تا بتوانید ازتمام عملکردهای داخلی بهترین استفاده را ببرید.

یکی از سبک‌های طراحی داخلی سبک لوکس و لاکچری است که در ویلاهای بزرگ تجلی پیدا می‌کند و ارزش افزوده ای برای این بناهاست. یکی از شهرک‌هایی که اکثر ویلاهای آن به این سبک طراحی شده اند شهرک امیردشت مازندران است. در این سبک طراحی داخلی به جزئیات فضا اهمیت زیادی داده می‌شود و متریال‌ها اکثرا گران قیمت و اکسسوری‌ها آنتیک و خاص می‌باشند و به نوعی احساس لوکس بودن در فضا موج می‌زند.

وقتی از سبک لوکس صحبت می‌کنیم فقط منظورمان سبک کلاسیک با دیتیل‌های فراوان و مبلمان آنتیک نیست بلکه ویلایی مدرن با سقف بلند و پنجره‌های بزرگ و نورگیر به همان اندازه لوکس و گران قیمت است. طراحی داخلی زمانی لاکچری است که دیزاین در سطح بالا انجام شده و طراح به تمام جزئیات کار پرداخته باشد. این سبک طراحی بسیار فریبنده و چشم نواز بوده و شکوه در آن نمایان است.

طراحی دکور ساختمان در سبک های مدرن – رومی – مینیمال – سنتی توسط کارشناس مجرب گروه معماری داتیس انجام می پذیرد.با طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان لوازم، تجهیزات و مبلمان، نورپردازی، سقف، بدنه و کف جهت ایجاد محیطی زیبا ، خاص و دلنشین محیط زندگی یا کار خود را می توان متفاوت کرد .ابعاد فضای معماری، سبک درخواستی و نیازهای کارفرما از موارد تاثیر در روند طراحی دکورسیون می باشد . رنگ شناسی و الگوهای نورپردازی داخلی ، استفاده از مصالح به روز از موارد تکمیل کننده یک طرح خاص داخلی می باشد.طراحی دکوراسیون و چیدمان برای کلیه کاربری های مسکونی، تجاری، اداری و … ارائه می گیرد.گروه معماری داتیس با کادری مجرب در زمینه طراحی و اجرای ساختمان کلیه خدمات مهندسی را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.

خدمات گروه معماری داتیس شامل: طراحی نقشه های ساختمان- طراحی نمای ساختمان – طراحی دکوراسیون داخلی- طراحی باغ، پارک، روف گاردن و منظر – نقشه برداری- اجرا و بهسازی ساختمان می باشد.گروه معماری داتیس با بیش از 18 سال سابقه طراحی، مشاوره، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی همواره بهترین خدمات مهندسی را به صورت ثبت سفارش آنلاین ارائه می نماید.

پشتیبانی
پشتیبانی
پشتیبانی