گروه معماری داتیس

طراحی نمای مدرن مجتمع تجاری مسکونی

نمای ساختمان می تواند جزئی از خصوصیت بارز ساختمان یا حتی ساکنین آن بنا باشد. بیشترین طراحی نمای ساختمان در سبک های مدرن – رومی – مینیمال و سنتی می باشد. همچنین نما های ترکیبی و ساختارشکن مانند سبک معماری دیکانستراکشن و دیجیتال نیز توسط متخصصین گروه معماری داتیس طراحی می گردد. امروزه طراحی نما در سبک های سنتی، تاریخی، ایرانی و اسلامی نیز مطابق با فرهنگ، کاربری و موقعیت بنا مورد توجه می باشد. استفاده از مصالح سبک وارزان در جداره نما می تواند ساختمانی خاص تر را از نظر سادگی، زیبایی و صرفه اقتصادی بیشتر ایجاد کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اصول طراحی نما و انواع سبک های طراحی نما، مقالات مربوطه را مطالعه نمایید.طراحی نما شامل عکس های ساختمان در روز و شب، نقشه های اندازه گذاری، مشخصات مصالح و جزئیات اجرایی می باشد. و در صورت درخواست کارفرما و ثبت در قرارداد نما به صورت انیمیشن ارائه می گردد.ابعاد، موقعیت بنا، بافت شهری، تکنولوژی ساخت، میزان سرمایه گذاری و سلیقه کارفرما از موارد تعیین کننده سبک نما می باشد. ایجاد حجم، ریتم، تناسب، رنگ، بافت و رعایت اصول زیبا شناختی از مواردی است که می تواند به نمای بنا هویت دهد. همچنین در انتخاب جنس و رنگ مصالح نما می باید به موقعیت بنا دقت ویژه ای شود.گروه معماری داتیس با کادری مجرب در زمینه طراحی و اجرای ساختمان کلیه خدمات مهندسی را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.

خدمات گروه معماری داتیس شامل: طراحی نقشه های ساختمان- طراحی نمای ساختمان – طراحی دکوراسیون داخلی- طراحی باغ، پارک، روف گاردن و منظر – نقشه برداری- اجرا و بهسازی ساختمان می باشد.گروه معماری داتیس با بیش از 18 سال سابقه طراحی، مشاوره، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی همواره بهترین خدمات مهندسی را به صورت ثبت سفارش آنلاین ارائه می نماید.جهت مشاهده آخرین پروژه های گروه معماری داتیس و ثبت سفارش از سایت ما بازدید بفرمائید. 

 طراحی نما:طراحی نمای ساختمان تاثیر قابل توجهی در برداشت و تلقی افراد از کیفیت و ساخت هر پروژه ساختمانی دارد و می تواند به نوعی اعتبار آن ساختمان می باشد و بدینوسیله طراح می تواند کلیه ابعاد طرح بنا را به مالک نمایش دهد. گروه معماری داتیس با تکیه بر کارشناسان مجرب خود و سالها سابقه و تجربه در زمینه طراحی کلیه سبک های نما در انواع کاربری های مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی و … مطابق با نظر کارفرما، بستر طرح ، ضوابط شهرداری و رعایت استانداردهای طراحی آماده ارائه خدمات می باشد. .در طراحی نمای ساختمان دانستن انواع سبک‌های ساختمانی، کاربری‌ها و متریال‌های مورد استفاده در نما بسیار مهم است و هنر یک طراح نمای ساختمان در به کارگیری و تلفیق مناسب و متعادل انواع مصالح و ایجاد فرم‌های مختلف با توجه به ضوابط طراحی نما است.انواع سبک ها پر کاربر نمای ساختمان : طراحی نما سبک کلاسیک – طراحی نما سبک مدرن – طراحی نما مینیمال – طراحی نما روستیک – طراحی نما نئوکلاسیک – طراحی نما رومی ابعاد، موقعیت بنا، اقلیم، بافت شهری، تکنولوژی ساخت، میزان سرمایه گذاری و سلیقه کارفرما از موارد تعیین کننده سبک نما می باشد. ایجاد حجم، ریتم، تناسب، رنگ، بافت و رعایت اصول زیبا شناختی از مواردی است که می تواند به نمای بنا هویت دهد.

پشتیبانی
پشتیبانی
پشتیبانی