گروه معماری داتیس

طراحی نمای مدرن خاص

نمای ساختمان می تواند جزئی از خصوصیت بارز ساختمان یا حتی ساکنین آن بنا باشد. بیشترین طراحی نمای ساختمان در سبک های مدرن – رومی – مینیمال و سنتی می باشد. همچنین نما های ترکیبی و ساختارشکن مانند سبک معماری دیکانستراکشن و دیجیتال نیز توسط متخصصین گروه معماری داتیس طراحی می گردد. امروزه طراحی نما در سبک های سنتی، تاریخی، ایرانی و اسلامی نیز مطابق با فرهنگ، کاربری و موقعیت بنا مورد توجه می باشد. استفاده از مصالح سبک وارزان در جداره نما می تواند ساختمانی خاص تر را از نظر سادگی، زیبایی و صرفه اقتصادی بیشتر ایجاد کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اصول طراحی نما و انواع سبک های طراحی نما، مقالات مربوطه را مطالعه نمایید.طراحی نما شامل عکس های ساختمان در روز و شب، نقشه های اندازه گذاری، مشخصات مصالح و جزئیات اجرایی می باشد. و در صورت درخواست کارفرما و ثبت در قرارداد نما به صورت انیمیشن ارائه می گردد.ابعاد، موقعیت بنا، بافت شهری، تکنولوژی ساخت، میزان سرمایه گذاری و سلیقه کارفرما از موارد تعیین کننده سبک نما می باشد. ایجاد حجم، ریتم، تناسب، رنگ، بافت و رعایت اصول زیبا شناختی از مواردی است که می تواند به نمای بنا هویت دهد. همچنین در انتخاب جنس و رنگ مصالح نما می باید به موقعیت بنا دقت ویژه ای شود.گروه معماری داتیس با کادری مجرب در زمینه طراحی و اجرای ساختمان کلیه خدمات مهندسی را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.

خدمات گروه معماری داتیس شامل: طراحی نقشه های ساختمان- طراحی نمای ساختمان – طراحی دکوراسیون داخلی- طراحی باغ، پارک، روف گاردن و منظر – نقشه برداری- اجرا و بهسازی ساختمان می باشد.گروه معماری داتیس با بیش از 18 سال سابقه طراحی، مشاوره، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی همواره بهترین خدمات مهندسی را به صورت ثبت سفارش آنلاین ارائه می نماید.جهت مشاهده آخرین پروژه های گروه معماری داتیس و ثبت سفارش از سایت ما بازدید بفرمائید. 

 طراحی نما:طراحی نمای ساختمان تاثیر قابل توجهی در برداشت و تلقی افراد از کیفیت و ساخت هر پروژه ساختمانی دارد و می تواند به نوعی اعتبار آن ساختمان می باشد و بدینوسیله طراح می تواند کلیه ابعاد طرح بنا را به مالک نمایش دهد. گروه معماری داتیس با تکیه بر کارشناسان مجرب خود و سالها سابقه و تجربه در زمینه طراحی کلیه سبک های نما در انواع کاربری های مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی و … مطابق با نظر کارفرما، بستر طرح ، ضوابط شهرداری و رعایت استانداردهای طراحی آماده ارائه خدمات می باشد. .در طراحی نمای ساختمان دانستن انواع سبک‌های ساختمانی، کاربری‌ها و متریال‌های مورد استفاده در نما بسیار مهم است و هنر یک طراح نمای ساختمان در به کارگیری و تلفیق مناسب و متعادل انواع مصالح و ایجاد فرم‌های مختلف با توجه به ضوابط طراحی نما است.انواع سبک ها پر کاربر نمای ساختمان : طراحی نما سبک کلاسیک – طراحی نما سبک مدرن – طراحی نما مینیمال – طراحی نما روستیک – طراحی نما نئوکلاسیک – طراحی نما رومی ابعاد، موقعیت بنا، اقلیم، بافت شهری، تکنولوژی ساخت، میزان سرمایه گذاری و سلیقه کارفرما از موارد تعیین کننده سبک نما می باشد. ایجاد حجم، ریتم، تناسب، رنگ، بافت و رعایت اصول زیبا شناختی از مواردی است که می تواند به نمای بنا هویت دهد.

پشتیبانی
پشتیبانی
پشتیبانی