گروه معماری داتیس

طراحی دکوراسیون استخر

طراحی دکوراسیون استخر

تفاوتی نمی‌کند می‌خواهید یک استخر در فضای باز داشته باشید یا یک استخر سرپوشیده؛ اینکه این استخر در حیاط خانه شما باشد یا به ساخت یک استخر در ویلای خود فکر می‌کنید نیز تفاوتی ندارد؛ چیزی که در نهایت حائز اهمیت است این است که راز منحصر به فرد بودن آن استخر، چگونگی طراحی دکوراسیون  آن است. طراحی استخر سرپوشیده با طراحی استخر باغ تفاوت‌هایی دارند. هر یک باید ویژگی‌های خاص خود را داشته باشند تا زیبا و کاربردی به نظر برسند. مثلا در طراحی یک استخر سرپوشیده نیازی به سایه‌بان ندارید؛ می‌توانید یک دست مبلمان یا صندلی مناسب برای استراحت در کنار استخر قرار دهید. درحالی‌که حین طراحی استخر باغ و فضای باز باید به طراحی یک سایه‌بان نیز فکر کنید.
آیا برای طراحی استخر خانگی یا استخر باغی حتما باید فضای زیادی داشته باشیم؟ اگر از یک تیم حرفه‌ای طراحی دکوراسیون استخر کمک بگیرید می‌توانید حتی در یک فضای نه چندان بزرگ هم یک استخر خانگی شیک و زیبا طراحی کرد. اگرچه بزرگ بودن استخر یک مزیت برای آن به شمار می‌رود اما در نهایت آن چیزی که موجب حس رضایتمندی شما در استفاده از استخرتان می‌شود طراحی آن است نه ابعاد و متراژ. یک استخر بزرگ را در نظر بگیرید که نمای داخلی، دیوارها و اطراف آن اصلا زیبا طراحی نشده است. در مقابل استخری را تصور کنید که با دیوارهایی شیک نمای بسیار زیبایی دارد؛ شما ترجیح می‌دهید از کدام یک از این استخرها استفاده کنید؟!

چقدر می‌خواهید برای طراحی استخر خانگی هزینه کنید؟ طبیعتا ایده‌های طراحی دکوراسیون یک استخر را باید مطابق بودجه‌ای که دارید در نظر بگیرید.
اگر بیرون استخر منظره طبیعی و زیبایی وجود دارد می‌توان دور تا دور استخر را پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای کار کرد. مسقف کردن استخرها این روزها بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته است. برای سقف استخرهای خانگی می‌توان از شیشه استفاده کرد. به این صورت هم نمای زیباتری به استخر خود داده‌اید و هم به نور خورشید اجازه می‌دهید به صورت محدود در فضای استخر شما جریان داشته باشد.
آیا استخر خانگی در فضای باز حتما باید مسقف باشد؟ خیر؛ سقف داشتن یا نداشتن استخر خانگی که در فضای بیرونی طراحی شده است به ترجیح و سلیقه شما بستگی دارد. بسیاری از افراد به این دلیل که از ساختمان‌های مجاور به محوطه استخرشان دید نداشته باشد آن را به صورت مسقف طراحی می‌کنند. همچنین می‌توان با کاشت درخت و گیاهان مناسب اطراف استخر مانع دید ساختمان‌های مجاور به محوطه استخر شد

فرم ثبت سفارش طراحی دکوراسیون داخلی

"*" فیلدها الزامی می باشد

نوع سبک دکوراسیون*
انواع فایل پذیرفته شده: jpg, pdf, حداکثر اندازه فایل: 2 MB.
پشتیبانی
پشتیبانی
پشتیبانی