گروه معماری داتیس

طراحی دکوراسیون مجتمع توریستی تفریحی

طراحی دکوراسیون مجتمع توریستی تفریحی

با افزایش مجتمع های تجاری و فروشگاه ها، داشتن یک دکوراسیون خوب و چشمگیر می تواند شما را در بازار رقابتی امروز با موفقیت بیشتری روبرو کند. اگر طراحی دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری متفاوت و خاص باشد چشم عابران را به خود متوجه خواهد کرد و شما تبلیغاتی همیشگی برای مجتمع تجاری ایجاد کرده اید، نوع رنگ بندی و تصاویر در دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری بسیار پر اهمیت می باشد. یک مجتمع تجاری علاوه بر مرکز خرید، سایر اماکن نظیر محل عبور ، پارکینگ ، نور و مبلمان فضا را نیز دارا می باشد که در طراحی دکوراسیون داخلی باید به آن ها نیز توجه ویژه کرد.

دسترسی در مجتمع های تجاری نقش بسیار مهمی ایفا می کند. یکی دیگر از نقاط مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری ورودی مجتمع هست که باعث جذب مشتری خواهد شد. مکانهایی که به عنوان مسیر در نظر گرفته می شوند باید دارای دکور و مبلمان زیبایی باشد تا به هنگام استراحت بتواند فضای آرامی را به مشتری هدیه کند. در طراحی دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری، شما نیاز به متخصصینی با علم روز و با دانش کافی دارید تا بتواند با تخصص خود طرحی زیبا با نورپردازی زیبا خلق کند. و علاوه بر این امکان استفاده بهینه از فضا را به شما بدهد. شرکت بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون هیرادانا می تواند به صورت حرفه ای این کار را برای شما انجام دهد.

نورپردازی در مجتمع تجاری بسیار پراهمیت می باشد به قدری که اگر نورپردازی غیر حرفه ای و ثابت و بدون تغییر باشد باعث خستگی مشتری شده و زود مجتمع را ترک خواهد کرد در صورتی که اگر نور با شدت ولی بصورت مخفی و متغیر باشد باعث می شود مشتری زود خسته نشود. فضای سبز و آبنما نیز می تواند محیطی شاداب و زنده را برای مشتری بیافریند. البته به این نکته نیز باید توجه کنید که طراحی دکوراسیون داخلی نباید به قدری باشد که چشم بیننده را بدزدد و توجه او را از فروشگاه ها بگیرد. در واقع هدف دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری باید این باشد که بیننده به محصولات دقت کند. ویترین های یک مجتمع تجاری در واقع دیوار مجتمع تجاری محسوب می شود که می تواند به انواع مختلفی طراحی و چیده شود. دقت در انتخاب ویترین های مناسب و زیبا می تواند تاثیر به سزایی در طراحی دکوراسیون داخلی داشته باشد.

از عوامل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری تهویه مناسب و قرار دادن وسایل تفریحی به مقدار کافی برای برای کودکانی است که با مادران می آیند تا مادر براحتی و راحتی خیال از وضعیت کودک خود بتواند از مجتمع تجاری دیدن کند وخریدهای خود را انجام دهد.

 

فرم ثبت سفارش طراحی دکوراسیون داخلی

"*" فیلدها الزامی می باشد

نوع سبک دکوراسیون*
انواع فایل پذیرفته شده: jpg, pdf, حداکثر اندازه فایل: 2 MB.
پشتیبانی
پشتیبانی
پشتیبانی