گروه معماری داتیس

طراحی دکوراسیون هتل

طراحی دکوراسیون هتل بسیار حائز اهمیت است زیرا این زیبایی و جذابیت ظاهری هتل هاست که میهمانان را به خود جذب میکند و لحظاتی آرام و لذت بخش برای آنها فراهم مینماید. با ارائه ایده های خلاقانه و منحصر بفرد، امروزه هتل داران با هم رقابت نموده و از بهترین طراحان برای طراحی دکوراسیون هتل خود کمک میگیرند. یک هتل خوب باید مکانی آرام، دوست داشتنی و زیبا برای میهمانان به ارمغان آورد و دغدغه و خستگی مسافرت را از آنها دور نماید. در عصر حاضر هتل هایی که فضایی لوکس و زیبا دارند سالیانه پذیرای میهمانان بسیاری هستند و میزان درآمد آنها نسبت به هتل های ساده و معمولی بالاتر است، بنابراین نمیتوان منکر اهمیت دکوراسیون داخلی هتل شد.

معماری هتل چیست: فضاهای بسته و دلگیر هتل ها دیگر مانند قبل مورد استقبال قرار نمیگیرند. مسافران به دنبال فضایی جدید و جذاب هستند که بتوانند در هر قسمت آن از خود عکس بگیرند و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در نهایت این اتریوم هتل ها هستند که میتوانند این خواسته مخاطبان را برآورده کنند.مطمئنا راه های دیگری نیز وجود دارد که بتوان اتریوم هتل را کمی شیک و زیبا تر جلوه داد. برای این موضوع میتوانید توجه خود را بیشتر به ورودی هتل معطوف کنید. در همان ابتدا اشیاء بزرگ تاریخی را قرار دهید. مخاطبان امروزی علاقه دارند تا در هتلِ هر منطقه، با فرهنگ و تاریخ آن آشنا شوند. علاوه بر این دقت داشته باشید که بسیاری از مشتریان وعده های غذایی را در خارج از هتل میل میکنند. پس صرفا تمرکز خود را بر روی ایجاد رستوران های بزرگ و عظیم در اتریوم هتل خود نگذارید. به جای آن میتوانید با یک رستوران محلی کوچک و منوی غذایی سالم، باعث افزایش حس مثبت مشتریان شوید.

طراحی دکوراسیون داخلی :با طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان لوازم، تجهیزات و مبلمان، نورپردازی، سقف، بدنه و کف جهت ایجاد محیطی زیبا ، خاص و دلنشین محیط زندگی یا کار خود را متفاوت کنید . ما به ارائه کردن تصاویر سه بعدی این امکان را برای شما به وجود می آوریم که فضای خیالی در ذهن خود را قبل از اجرا مشاهده و تایید کنید. گروه معماری داتیس با تکیه بر کارشناسان مجرب خود و سالها سابقه و تجربه در زمینه     طراحی دکوراسیون داخلی کلیه سبک های دکوراسیون در انواع کاربری های مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی و … مطابق با نظر کارفرما، بستر طرح و رعایت استاندارد طراحی آماده ارائه خدمات می باشد .                                   

فرم ثبت سفارش طراحی دکوراسیون داخلی

"*" فیلدها الزامی می باشد

نوع سبک دکوراسیون*
انواع فایل پذیرفته شده: jpg, pdf, حداکثر اندازه فایل: 2 MB.
پشتیبانی
پشتیبانی
پشتیبانی