گروه معماری داتیس

طراحی نمای رستوران فست فود و کافی شاپ

به طور کلی، صرفاً طعم و عطر غذا نمی‌تواند به تنهایی به جذب مشتری و فروش بیشتر کمک کند، بلکه اهمیت دادن به طراحی نمای رستوران و توجه به طراحی داخلی آن نیز یکی از عوامل رضایت مشتریان از رستوران به حساب می‌آید. نمای یک مجموعه، مهم‌ترین بخش آن از نظر طراحی است، چراکه می‌تواند برای بیننده ساختمان، لحن و هدف آن را تعیین کند. همچنین از نظر مهندسی، نما به دلیل سهم خود در بهره‌وری انرژی، از اهمیت بالایی برخوردار است. مطرح شدن برند شما مسئله مهمی است.

نمای رستوران، اولین چیزی است که مشتری در هنگام عبور از در‌های ورودی رستوران، متوجه آن می‌شود، بنابراین این طراحی باید در همان ابتدا، هویت و نوع فعالیت شما را در رستوران مشخص کند. ظاهر یک رستوران در نگاه اول، می‌تواند بر روی نحوه شناخت و درک مشتریان نسبت به مفهوم رستوران تأثیر بگذارد و آن‌ها را برای انتخاب اولیه مکان مناسب، آماده کند. امروزه، نقش پررنگ رسانه‌های اجتماعی بر ایجاد آگاهی مخاطبان نسبت به برند، باعث می‌شود که رستوران‌دار‌ها صرفاً بر منو و غذا تمرکز نکرده و عامل دیگری را نیز برای جذب مشتری در نظر بگیرند. به همین دلیل طراحی نما همانند طراحی داخلی اهمیت داشته و از قانون و اصول خاص پیروی می‌کند یکی از مهم‌ترین عواملی که ماهیت و نوع رستوران را مشخص می‌کند، استفاده از نورپردازی صحیح است. استفاده از چراغ‌های سفید برای نورپردازی نما رستوران‌های مدرن و کلاسیک و رنگی در طراحی باغ رستوران‌ها و کافه رستوران‌ها، بسیار کاربرد دارد. به همین دلیل باید برنامه‌ریزی‌های لازم را برای نورپردازی مناسب در شب استفاده از عناصر خارجی مانند گلدان، گل، انواع فلاورباکس، صندلی فضای باز و… تاثیر به سزایی در فروش شما خواهد داشت.

مشاهده نمای خاص و منحصربه‌فرد رستوران شما، این ذهنیت را به مشتریان می‌دهد که خدماتتان در عین طراحی نما، منحصربه‌فرد بوده و آن‌ها را تشویق به استفاده می‌کند.در طراحی نمای رستوران و فست فود کافی شاپ انتخاب رنگ از اهمیت بالایی برخودردار است زیرا شما را از ساختمان های کناری مجزا می کند .

انتخاب رنگ در طراحی نمای رستوران و فست فود شاپ :در طراحی  نمای رستوران و فست فود کافی شاپ انتخاب رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا شما را از ساختمان های کناری مجزا می کند انتخاب رنگ های شاد و تند بر اساس نوع کسب کار می تواند برای جذب مشتری ترفند عالی باشد.

تابلو: یک تابلو خوانا برای جذب مشتری می تواند کمک کند. نورپردازی تابلو یکی از راه هایی است که آن را جذاب تر می کند.استفاده از تابلوهای نئونی برای جذب مشتری در سردررستوران های مختلف بسیار متداول است چون در شب می درخشد و جلب توجه می کند.                                                                                                                                         

طراحی نما: طراحی نمای ساختمان تاثیر قابل توجهی در برداشت و تلقی افراد از کیفیت و ساخت هر پروژه ساختمانی دارد و می تواند به نوعی اعتبار آن ساختمان می باشد و بدینوسیله طراح می تواند کلیه ابعاد طرح بنا را به مالک نمایش دهد. گروه معماری داتیس با تکیه بر کارشناسان مجرب خود و سالها سابقه و تجربه در زمینه طراحی کلیه سبک های نما در انواع کاربری های مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی و … مطابق با نظر کارفرما، بستر طرح ، ضوابط شهرداری و رعایت استانداردهای طراحی آماده ارائه خدمات می باشد. .در طراحی نمای ساختمان دانستن انواع سبک‌های ساختمانی، کاربری‌ها و متریال‌های مورد استفاده در نما بسیار مهم است و هنر یک طراح نمای ساختمان در به کارگیری و تلفیق مناسب و متعادل انواع مصالح و ایجاد فرم‌های مختلف با توجه به ضوابط طراحی نما است.انواع سبک ها پر کاربر نمای ساختمان : طراحی نما سبک کلاسیک – طراحی نما سبک مدرن – طراحی نما مینیمال – طراحی نما روستیک – طراحی نما نئوکلاسیک – طراحی نما رومیابعاد، موقعیت بنا، اقلیم، بافت شهری، تکنولوژی ساخت، میزان سرمایه گذاری و سلیقه کارفرما از موارد تعیین کننده سبک نما می باشد. ایجاد حجم، ریتم، تناسب، رنگ، بافت و رعایت اصول زیبا شناختی از مواردی است که می تواند به نمای بنا هویت دهد.

فرم ثبت سفارش طراحی نما

"*" فیلدها الزامی می باشد

نوع سبک نما
انواع فایل پذیرفته شده: jpg, pdf, حداکثر اندازه فایل: 2 MB.
پشتیبانی
پشتیبانی
پشتیبانی