گروه معماری داتیس

طراحی نمای مجتمع مسکونی

نمای ساختمان

طراحی نمای ساختمان تاثیر قابل توجهی در برداشت و تلقی افراد از کیفیت و ساخت هر پروژه ساختمانی دارد. نمای بیرونی ساختمان هویت یک ساختمان است که باید همگون با بافت نمای ساختمان های مجاور باشد .هنگام ورود به یک منطقه مسکونی و مشاهده ساختمان های منطقه اولین و مهم ترین چیزی که به چشم بیننده می رسد طراحی نمای آن ساختمان ها ست. نمای ساختمان ها جزء اصلی ساختمان بوده و نمود خارجی هر بنا می باشد که سازنده ی بدنه و تصویر ذهنی شهروندان از آن شهر است. به همبن علت طراحی نما از مهم ترین عوامل در صنعت ساختمان سازی است.شرکت معماری هفت اقلیم داتیس به عنوان یک شرکت طراحی نمای ساختمان با سالها سابقه و تجربه در همه مراحل طراحی نما و ظاهر بیرونی ساختمان در خدمت شماست.

مواردی که باید در طراحی نمای ساختمان لحاظ شود

معماری ساختمان: عمر مفید یک ساختمان مسکونی حدود 30 تا 50 سال است . باید برای این سال ها به فکر یک طراحی نمای ساختمان زیبا و چشمگیر بود تا از زیبایی و ابهت ساختمان طی این سال ها کم نشود و ایجاد خستگی در چشم افراد نکند.

 ایجاد هماهنگی با معماری شهری: هر شهر و محله ای هویت و شخصیت مخصوص به خود را دارا است. یک طراحی نمای ناهماهنگ و ناهمگون به تاریخ ، زیبایی و بافت منطقه لطمه می زند. برای همین است که هنگام طراحی نمای ساختمان باید به معماری شهر و منطقه توجه ویژه نمود.

تعرفه طراحی نمای ساختمان :برای این که ساختمان یک نمای زیبا و مناسب با بودجه داشته باشد باید از همان ابتدا یک طراحی درست و حساب شده انجام شود. تعرفه طراحی نما ساختمان بسته به متریال و تعداد طبقات متفاوت است. با بررسی دقیق و کارشناسی میتوان از افزایش قیمت طراحی نما ساختمان جلوگیری کرد.

یک طراحی نمای ساختمان مسکونی خوب به طراحی گفته میشود که در آن از همه ی ویژگی ها به بهترین شکل استفاده شده باشد و نمای ساخته شده در نهایت بیشترین هماهنگی را با سایر اجزای ساختمان داشته باشد. به عنوان مثال نمای ساخته شده باید با پنجره ها ، سایبان ها ، سقف و ساز های عمودی و افقی موجود در ساختمان ترکیب شده و به همراه آنها نمای زیبایی را به وجود آورند.

برای آنکه به نمای زیبا تری دست پیدا کنیم باید تفاوت اساسی بین طبقه همکف ، طبقه اول و طبقه آخر وجود داشته باشد و تفاوت قدرت و هنر تیم طراحی نما در نظم بخشیدن به همین تفاوت ها می باشد. در صورتی که مایل هستید تا طراحی نمای ساختمان مسکونی شما توسط تیمی خبره و با تجربه انجام شود می توانید با شرکت طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان هفت اقلیم داتیس تماس گرفته و از مشاوره  ما برخوردار شوید تا تصمیم قطعی خود را بگیرید.

طراحی مجتمع مسکونی:طراحی نمای مجتمع  تجاری مسکونی یک مولفه بسیار مهم است که علاوه بر ایجاد کشش برای کاربران، میتواند ساختمان تجاری را تبدیل به یک برند و نماد شاخص بکند. تناسب سبک طراحی و نمای تجاری و مسکونی  نیز روی کلیت و مقبولیت پروژه تاثیر مستقیم دارد و جزء مواردی است که به صورت ناخودآگاه کاربر را تحت تاثیر قرار میدهد نمای مغازه ها،نمای فروشگاه و نمای قسمت مسکونی هم جزئی از نمای مجتمع تجاری محسوب میشود. طراحی و اجرای نمای مجتمع مسکونی است؛ نمای ساختمان، یکی از مهم‌ ترین ارکان مراحل ساخت بوده و المان اول ارتباط یک شخص با سازه مورد نظر است. 

بی شک شما هم از دسته افرادی هستید که به هنگام مهمانی رفتن، همان ابتدا، طراحی نمای مجتمع مسکونی میزبان را مورد بررسی و قضاوت خود قرار می‌دهید؛ حال اگر نمایی که با آن مواجه شوید از وضعیت مناسبی برخوردار نباشد،به طور ناخودگاه دیدگاه شما نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی تغییر خواد کرد؛ حتی اگر درون ساختمان زمین تا آسمان با نمای بیرونی فرق داشته باشد.به خاطر اهمیت همین موضوع و به منظور کمک بیشتر به کاربران عزیز سایت، هر آنچه را که باید پیش از طراحی و اجرای نمای مجتمع مسکونی، در ذهن داشته باشید، در قالب محتوایی مختصر و مفید در اختیارتان قرار داده‌ایم؛ در ادامه همراه ما باشید تا به بیشترین سطح از اطلاعات در رابطه باطراحی نمای مجتمع مسکونی، دست یابید.

طراحی نما:طراحی نمای ساختمان تاثیر قابل توجهی در برداشت و تلقی افراد از کیفیت و ساخت هر پروژه ساختمانی دارد و می تواند به نوعی اعتبار آن ساختمان می باشد و بدینوسیله طراح می تواند کلیه ابعاد طرح بنا را به مالک نمایش دهد. گروه معماری داتیس با تکیه بر کارشناسان مجرب خود و سالها سابقه و تجربه در زمینه طراحی کلیه سبک های نما در انواع کاربری های مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی و … مطابق با نظر کارفرما، بستر طرح ، ضوابط شهرداری و رعایت استانداردهای طراحی آماده ارائه خدمات می باشد. .در طراحی نمای ساختمان دانستن انواع سبک‌های ساختمانی، کاربری‌ها و متریال‌های مورد استفاده در نما بسیار مهم است و هنر یک طراح نمای ساختمان در به کارگیری و تلفیق مناسب و متعادل انواع مصالح و ایجاد فرم‌های مختلف با توجه به ضوابط طراحی نما است.

انواع سبک ها پر کاربر نمای ساختمان : طراحی نما سبک کلاسیک – طراحی نما سبک مدرن – طراحی نما مینیمال – طراحی نما روستیک – طراحی نما نئوکلاسیک – طراحی نما رومیابعاد، موقعیت بنا، اقلیم، بافت شهری، تکنولوژی ساخت، میزان سرمایه گذاری و سلیقه کارفرما از موارد تعیین کننده سبک نما می باشد. ایجاد حجم، ریتم، تناسب، رنگ، بافت و رعایت اصول زیبا شناختی از مواردی است که می تواند به نمای بنا هویت دهد.

فرم ثبت سفارش طراحی نما

"*" فیلدها الزامی می باشد

نوع سبک نما
انواع فایل پذیرفته شده: jpg, pdf, حداکثر اندازه فایل: 2 MB.
پشتیبانی
پشتیبانی
پشتیبانی