گروه معماری داتیس

طراحی نمای هتل

هتل به‌عنوان یکی از مراکز عمومی، ازنظر زیرسازی، ساختار، امنیت و دکوراسیون، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امروزه به دلیل مهاجرت‌های کاری و شخصی، مخاطبان بسیاری به دلایل مختلف روانه هتل‌های متعدد می‌شوند و انتظار دارند، هتل‌ها بر اساس نوع نیاز آن‌ها باشد. بر همین اساس دست‌اندرکاران هتل‌ها نیز بیش‌ازپیش تلاش خود را در راستای جذب مخاطبان عمومی و خصوصی می‌کنند.طراحی بنای هتل تحت تاثیر مسائل ریز و درشت زیادی است. بدون شک ویژگی های اقلیمی و زیست محیطی، فرهنگ، پیشنیه تاریخی و معماری در طراحی نمای خارجی یک هتل تاثیر می گذارند. تمامی این مسائل در کنار بعد اقتصادی، طرح کلی نمای خارجی هتل را تعیین می کنند. امروزه هتل داری یکی از صنعت های رو به رشد و در حال پیشرفت است و صاحبان هتل تلاش می کنند تا موفقیت خود را در این صنعت تثبیت کنند.هتلی که دارای یک نمای خارجی منحصر به فرد باشد به راحتی نظر مشتریان و مسافران را به خود جلب می کند. یکی از ترندهای روز در طراحی نمای بیرونی هتل، طراحی یک نمای بیرونی منحصر به فرد است. به این معنا که هیچ هتل دیگری دارای نمای بیرونی مشابه آن نباشد و این نمای بیرونی در نوع خود بی نظیر باشد. به این ترتیب، طراحی نمای خارجی هتل اصلی ترین ابزار برای تعریف هویت یک هتل محسوب می شود از آنجا که طراحی نمای بیرونی هتل همانند انواع طراحی اتاق هتل .امری کاملا خلاقانه است، پس اصول ثابت و مشخصی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. 

اما به طور کلی برگ برنده یک هتل منحصر بودن نمای خارجی آن در جذب مسافران است. اگر نمای هتل منحصر به فرد نباشد و شبیه به هتل های دیگر باشد، دیگر نمی توان آن را منحصر به فرد دانست.اغلب هتل های دارای نمای خارجی غیر معمول هستند. این نما معمولاً به شکل هندسی طراحی می شود و بازتاب دهنده دکوراسیون داخلی هتل است. توجه داشته باشید که طراحی نمای بیرونی یک هتل صرفاً با داشتن ایده های نوین امکان پذیر نیست. این طراحی باید به گونه ای انجام شود که به راحتی جلب توجه کند. ما در اینجا سعی می کنیم با معرفی هتل های مختلف، ایده های طراحی هتل را برای شما توضیح دهیم.نمای هتل از اصلی ترین قسمت هایی هست که باید به آن توجه کرد.بهتر است بگوییم که اصلی ترین ویژگی هتل ما که باعث جذب مسافر و توریست می شود .و آن ها را ترغیب می کند که در هتل شما بمانند نمای هتل شماست .در نمای هتل برای اینکه هتل خود را هتلی با ابهت داشته باشید می تونید از نمایی سنگی با ستون های بلند و زیبا انتخاب کنید. می توانید هم نمای آجری و سنتی را انتخاب کنید که برای هر مسافر یادآور سنت و فرهنگ اصیل ایرانی باشد.
طراحی نما:طراحی نمای ساختمان تاثیر قابل توجهی در برداشت و تلقی افراد از کیفیت و ساخت هر پروژه ساختمانی دارد و می تواند به نوعی اعتبار آن ساختمان می باشد و بدینوسیله طراح می تواند کلیه ابعاد طرح بنا را به مالک نمایش دهد. گروه معماری داتیس با تکیه بر کارشناسان مجرب خود و سالها سابقه و تجربه در زمینه طراحی کلیه سبک های نما در انواع کاربری های مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی و … مطابق با نظر کارفرما، بستر طرح ، ضوابط شهرداری و رعایت استانداردهای طراحی آماده ارائه خدمات می باشد. .در طراحی نمای ساختمان دانستن انواع سبک‌های ساختمانی، کاربری‌ها و متریال‌های مورد استفاده در نما بسیار مهم است و هنر یک طراح نمای ساختمان در به کارگیری و تلفیق مناسب و متعادل انواع مصالح و ایجاد فرم‌های مختلف با توجه به ضوابط طراحی نما است.انواع سبک ها پر کاربر نمای ساختمان : طراحی نما سبک کلاسیک – طراحی نما سبک مدرن – طراحی نما مینیمال – طراحی نما روستیک – طراحی نما نئوکلاسیک – طراحی نما رومیابعاد، موقعیت بنا، اقلیم، بافت شهری، تکنولوژی ساخت، میزان سرمایه گذاری و سلیقه کارفرما از موارد تعیین کننده سبک نما می باشد. ایجاد حجم، ریتم، تناسب، رنگ، بافت و رعایت اصول زیبا شناختی از مواردی است که می تواند به نمای بنا هویت دهد.

فرم ثبت سفارش طراحی نما

"*" فیلدها الزامی می باشد

نوع سبک نما
انواع فایل پذیرفته شده: jpg, pdf, حداکثر اندازه فایل: 2 MB.
پشتیبانی
پشتیبانی
پشتیبانی