گروه معماری داتیس

طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر

چیدمان دکوراسیون اتاق خواب یکی از مهم ترین اقداماتی است که جهت آسایش و آرامش فرزندان شما انجام می شود و اگر نسبت به این موضوع توجه خاصی داشته باشید و به آن بها دهید، متوجه تاثیر آن در خلقیات و روحیات فرزندان دلبند خود خواهید شد.

روحیات دخترها و پسرها با هم تفاوت هایی دارد و همین موضوع باعث تفاوت در نحوه چیدمان فضای اتاق آن ها و وسایل موجود در آن می شود.

پسرها از همان کودکی تا بزرگسالی علاقه زیادی به هیجان و ورزش و موارد این چنینی نشان می دهند و الهام گرفتن از این فاکتورها در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب آن ها برایشان جذابیت فضا را دوچندان خواهد کرد و تمایل بیشتری به ماندن در اتاق خواب خود نشان می دهند.

در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب پسرانه باید به سبک کلی خانه توجه داشته باشید تا تزیین این قسمت اثر منفی روی زیبایی ظاهری کل خانه نداشته باشد . بعد از آن به سن و سال فرزند خود برای خرید وسایلی همچون سرویس خواب و کمد و سایر وسایل توجه داشته باشید .

با توجه به اینکه پسرها در سن رشد خیلی زود تغییرات ظاهری پیدا می کنند و از نظر جثه و قد رشد چشمگیری دارند، بهتر است برای خرید تخت خواب به این نکته توجه داشته باشید تا مجبور به خرید چند باره تخت خواب برای او نشوید و هزینه های شما در مسیر درستی مصرف شود.

اگر فرزند شما به سنی رسیده است که می تواند برای ظاهر اتاق خود تصمیم گیری کند حتما نظرات او را در خرید وسایل و نحوه چیدمان اعمال کنید. با این کار احساس قدرت و عزت نفس او را بالا می برید و ارتباط بهتری بین شما برقرار خواهد شد.

طراحی دکور ساختمان در سبک های مدرن – رومی – مینیمال – سنتی توسط کارشناس مجرب گروه معماری داتیس انجام می پذیرد.با طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان لوازم، تجهیزات و مبلمان، نورپردازی،سقف، بدنه و کف جهت ایجاد محیطی زیبا ، خاص و دلنشین محیط زندگی یا کار خود را می توان متفاوت کرد .ابعاد فضای معماری، سبک درخواستی و نیازهای کارفرما از موارد تاثیر در روند طراحی دکورسیون می باشد . رنگ شناسی و الگوهای نورپردازی داخلی ، استفاده از مصالح به روز از موارد تکمیل کننده یک طرح خاص داخلی می باشد.طراحی دکوراسیون و چیدمان برای کلیه کاربری های مسکونی، تجاری، اداری و … ارائه می گیرد.گروه معماری داتیس با کادری مجرب در زمینه طراحی و اجرای ساختمان کلیه خدمات مهندسی را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.

خدمات گروه معماری داتیس شامل: طراحی نقشه های ساختمان- طراحی نمای ساختمان – طراحی دکوراسیون داخلی- طراحی باغ، پارک، روف گاردن و منظر – نقشه برداری- اجرا و بهسازی ساختمان می باشد.گروه معماری داتیس با بیش از 18 سال سابقه طراحی، مشاوره، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی همواره بهترین خدمات مهندسی را به صورت ثبت سفارش آنلاین ارائه می نماید.

ثبت سفارش

ثبت سفارش دکوراسیون داخلی

"*" فیلدها الزامی می باشد

نوع خدمات*

پشتیبانی
پشتیبانی
پشتیبانی