گروه معماری داتیس

طراحی دکوراسیون اتاق کار

بیشتر افراد زمان بسیاری از طول شبانه روز خود را در حال انجام امور کاری خود هستند به همین دلیل برای داشتن تمرکز بیشتر و محیطی خستگی ناپذیر نیاز است به دکوراسیون اتاق کار توجه خاصی شود. دفتر کار ارتباط مستقیم با حال افرادی که در آن مشغول هستند و یا افرادی که به آن وارد می شوند دارد پس برای هر اتاق کاری می توان دکوراسیون و سبک خاصی در چیدمان را پیاده سازی کرد تا محیطی دلچسب و زیبا داشته  باشید.

• دکوراسیون اتاق کار مدرن

اولین نکته ای که در دکوراسیون اتاق باید به آن توجه شود استفاده از مبلمان اداری مدرن و انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون است تا محیطی ساده و شیک داشته باشید. اتاق کار مدرن را می توانید با استفاده از میز تحریر های ساده که نمونه آن ها در مجموعه دکوچید طراحی و تولید می شوند دکور کنید. اغلب اتاق کار های امروزی ساده و مدرن هستند که پیشنهاد می شود به جهت جلوگیری از شلوغ شدن اتاق و ایجاد حس مدرن بودن از مبلمان و میزهای مینیمال که اندازه کوچکتری دارند استفاده شود. همچنین به جهت آرامش بخش شدن محیط کار از رنگ های آرام و رنگ های سازمانی خود استفاده نمایید تا علاوه بر خودتان افرادی که وارد اتاق کار شما می شوند این حس به آن ها منتقل شود که وارد محیطی آرام شده اند.

• دکوراسیون اتاق کار در خانه

با افزایش دسترسی افراد به یکدیگر و وجود ارتباطات پیشرفته برخی افراد در خانه به انجام کارهای خود مشغول هستند. اما برای انجام بهتر کارا داشتن یک فضای دنج و راحت در خانه الزامی است. با داشتن اتاق کار ساده در خانه می توانید ساعتی را به دور از هیاهوی خانه به انجام کارهای خود مشغول باشید تا در کیفیت کارهای شما تداخل ایجاد نشود.

دیزاین اتاق کار در خانه باید به گونه ای باشد که این حس به شما منتقل شود که گویی در یک ساختمان مجزا در دفتر کار خود مشغول هستید. اولین نکته برای داشتن بهترین هوم آفیس انتخاب دنج ترین اتاق در خانه است. اگر اتاقی برای این منظور در دسترس شما نبود یک گوشه از منزل که کمترین رفت و آمد را دارد برای خود چیدمان نمایید. اتاق کارتان را از تمامی عناصری که شما را از محیط کار به دور می کند خالی نمایید و تنها با استفاده از لوازم اداری، یک مبل ساده، کتابخانه ای کوچک، چراغ مطالعه، لوازم تحریر و … آن را دکور نمایید. در ادامه به یکسری نمونه دکوراسیون اتاق کار جهت ایده اشاره شده است. برای کامل نمودن دکوراسیون اتاق کار در منزل بهتر است از گیاهان طبیعی و گلدان های کوچک، قاب عکس های کوچک که عکس خانواده در آن باشد و عناصری که به شما حس خوب می دهند استفاده نمایید.

 

ثبت سفارش

ثبت سفارش دکوراسیون داخلی

"*" فیلدها الزامی می باشد

نوع خدمات*

پشتیبانی
پشتیبانی
پشتیبانی